Гарантійні зобов’язання
Термін гарантії
Гарантія на продукцію становить 12 місяців та розповсюджується на такі категорії товарів:
- Котушки
- Вудилища
- Сигналізатори
Виробник гарантує відсутність дефектів виробництва, що виникли внаслідок використання неякісної сировини та матеріалів, порушення процесу виробництва.
У разі виявлення заводського браку покупець має право звернутися до місця продажу.
Зобов’язання продавця:
- Прийняти товар для проведення гарантійного ремонту.
- У разі неможливості ремонту – замінити товар або його частину на новий.
- Якщо заміна неможлива – повернути кошти.
Гарантійний ремонт або заміна товару здійснюються коштом продавця, за винятком випадків, коли гарантія не поширюється на виріб (див. “Умови гарантії”).
Тривалість гарантійного ремонту:
- До 21 робочих днів.
- Відлік починається з моменту отримання продавця товару від покупця.
Умови гарантії
Гарантійне обслуговування поширюється на виробничі або конструктивні дефекти, які були виявлені під час належної експлуатації товару протягом гарантійного терміну, окрім ситуацій, на які гарантія не поширюється.
Гарантія не поширюється на:
- Товари з ушкодженнями, які виникли внаслідок неналежних умов транспортування, зберігання, або експлуатації. Посилання на інструкції з експлуатації.
- Товари, що мають механічні, хімічні, чи теплові пошкодження
- Товари зі слідами впливу сторонніх предметів чи речовин.
- Товари, які використовувалися не за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації.Посилання на інструкції з експлуатації.
- Деталі або елементи, які мають схильність до зносу, такі як шестерні, підшипники, пластини фрикціону, втулки та прокладки. Зношені підшипники або шестерні з шумом, зношені або липкі пластини фрикціону класифікуються як належний знос.
- Товари після обслуговування неавторизованими майстрами, самостійного розбирання чи неправильного налаштування.
- Котушки, пошкоджені при використанні з несумісними вудилищами.
- Вудилища, пошкоджені при використанні з несумісними котушками.
Порядок гарантійного обслуговування
Для гарантійного ремонту чи заміни товару необхідно:
- Надати чек або інший підтверджуючий документ («Видаткова накладна»).
- Пред’явити належно заповнений гарантійний талон (заповнений одним почерком, одним кольором ручки, із зазначенням ПІБ продавця та його підписом).
- Заповнити заявку на гарантійне обслуговування. (посилання)
- Доставка товару для гарантійного обслуговування:
- У разі неналежного використання товару – коштом покупця
- Якщо пошкодження виникли з вини виробника – коштом продавця по території України.
- Товар має бути переданий в чистому вигляді та повній комплектації з коробкою(чохлом)
У разі відсутності гарантійного талона, оригінальної коробки(чохла), закінченні гарантійного терміну, або ж за наявності ознак неналежного використання виробу, продавець може відмовити у гарантійному обслуговуванні. У такому разі ремонт може бути здійснений за рахунок покупця.
Повернення товару
Протягом 14 днів з моменту отримання товару покупець може здійснити його обмін або повернення.
Поверненню та обміну не підлягають:
- Розходні матеріали: жилка, шнури, повідковий матеріал та інше.
Для обміну чи повернення товару переконайтеся, що:
- Ви маєте чек або «Видаткову накладну».
- Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації.
- Товар повністю укомплектований, а пакування – неушкоджене.
Як повернути чи обміняти товар:
- Перевізником «Нова пошта».
- Реквізити для відправки надаються менеджером по телефону чи у повідомленні після заповнення заявки на сайті.
Контакти для звернення
- Телефон: +38 (096) 882-88-89 (Viber, WhatsApp, Telegram).
- Email: [email protected]